مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:172022-05-18سياسي

شوراها در در زمینه توسعه مناطق روستایی تلاش کنند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: دهیاران و اعضای شوراهای در در زمینه توسعه مناطق روستایی تلاش کنند.

- ، وجیه الله بیگدلی روز چهارشنبه در بازدید از روستاهای شهرستان ابهر با بیان اینکه دهیاران و شوراها رابطان بین مردم و مسئولان بوده و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: اگر انگیزه و تمایل بیشتر در دهیاران و شوراها ایجاد شده و برای مردم و روستای خود کار کنند، به طور حتم شاهد رشد، توسعه و پیشرفت های قابل قبولی در حوزه های مختلف روستاها خواهیم بود.

وی تاکید کرد: دهیاران و شوراها باید با حساسیت لازم و با جدیت تمام و نیز با احساس مسئولیت بیشتر، موضوعات مختلف را در روستای خود مورد توجه قرار داده و در راستای حل مشکلات مردم تلاش و کوشش کرده و در عین حال عملکرد خودشان را در اختیار رسانه ها قرار دهند.

این مسئول یادآور شد: اگر با مردم و ارباب رجوع برخوردهای خوبی نداشته باشیم و نارضایتی در بدنه مردم ایجاد شود، این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست و ما به عنوان خدمت گزار مردم باید شبانه روز در خدمت مردم به ویژه اهالی روستاها باشیم.

بیگدلی با اشاره به اینکه تکریم و احترام به مردم، اخلاق اسلامی و انسانی است که در دین مبین اسلام به آن تاکید شده است، خاطرنشان کرد: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی، افتخار می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها در در زمینه توسعه مناطق روستایی تلاش کنند

شوراها در در زمینه توسعه مناطق روستایی تلاش کنند