مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-18سياسي

گلایه اعضای شورای شهر رشت نسبت به بی توجهی شهرداری به مصوبات


جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضای شورا از بی توجهی شهرداری به مصوبات شورا گلایه کردند.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در سی و نهمین جلسه شورای شهر رشت با گرامیداشت یاد آیت الله محمد تقی بهجت (ره)، گفت: آیت الله بهجت (ره) افتخار جهان اسلام است.

وی با اشاره به ساده زیستی و حیات پربرکت آیت الله بهجت بر لزوم الگو گرفتن از سیره معنوی ایشان و منش ایشان تاکید کرد و افزود: آیت الله بهجت (ره) در زهد و تقوا انسانی بسیار وارسته و کم نظیر بودند.

رییس شورای شهر رشت با گلایه از بررسی برخی لوایح و کمک مالی در صحن این شورا، گفت: لوایح کمک مالی از سوی شهرداری رشت به صحن شورا ارسال می شود و با توجه به حجم مشکلات و دغدغه های موجود باید به ارسال لوایح دیگر نیز توجه داشته باشد.

وی با گلایه مندی از عملکرد برخی کمیسیون های این شورا اضافه کرد: در برخی از کمیسیون های تخصصی شورا شاهد حضور بیش از پنجاه مشاور هستیم، اما در نهایت خروجی مناسبی از آن کمیسیون ها نمی بینیم.

بی توجهی شهرداری به مصوبات شورا رییس کمسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز با گلایه از سخنان رییس شورا، گفت: در حال حاضر هنوز طرح و لایحه خاصی بررسی نشده است و چند طرح و لایحه در دست بررسی داریم و همچنین برخی از مشاورین در کمیسیون فرهنگی شورا، توسط دیگر اعضای شورا به عنوان مشاور به کمیسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه اعضای شورای شهر رشت نسبت به بی توجهی شهرداری به مصوبات

گلایه اعضای شورای شهر رشت نسبت به بی توجهی شهرداری به مصوبات