مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:322022-05-18سياسي

اظهارنظر پناهیان درباره مردود شدن در امتحان الهی


بی خبری جزیی از آزمون های الهی است و گاهی خداوند به گونه ای آزمون می گیرد که اکثریت در آن مردود می شوند و این حالت در عرصه سیاسی بدتر از اوضاع فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، حجت الاسلام علیرضا پناهیان سه شنبه شب در سلسله جلسات جهاد تبیین که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، گفت: دشمن از ابهام در دین و پیچیدگی در زندگی و البته در مقام تطبیقی که در جزییات زندگی با دین وجود دارد سوء استفاده می کند و بر همین اساس در مواجهه با پیچیدگی مسائل، تبیین و تفکر بعد از آن از ضروریاتی می باشد که نیازمند آموزش است.

وی با تاکید بر اینکه پیچیدگی برخی مسائل را در جامعه به خوبی بیان نکرده ایم، افزود: راه جامعه از تفکر و داشتن بصیرت روشن می گذرد؛ با حفظ و برخورداری از دانایی و اطلاعات صرف، راه برای فرد و جامعه روشن نخواهد شد و لذا جهاد تبیین از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان دسترسی به اطلاعات را کافی ندانست و تفکر در امور را از ضروریات برشمرد و ابراز کرد: دسترسی به اطلاعات بدون تعقل قطعاً گمراهی در پی دارد چرا که دین نیازمند تفکر و تدبر در آموزه هاست؛ اولیای خدا در مسائل فردی و اجتماعی به دنبال بیان جزییات نبودند و انتظار داشتند، مردم خود تفکر و فهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر پناهیان درباره مردود شدن در امتحان الهی

اظهارنظر پناهیان درباره مردود شدن در امتحان الهی