مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:272022-05-18اقتصادي

انتقال آب از عمارت و قزل اوزن به اردبیل


معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: انتقال آب از سد عمارت با ظرفیت 118 میلیون متر مکعب و یا قزل اوزن به دشت اردبیل باید با اولویت اجرایی شود.

- خبرنگار مهر ، جبراییل رمضانی عصر چهارشنبه در نشست سازگاری منابع آب در اردبیل اظهار کرد: ما چالش تأمین آب شرب را در شهر اردبیل سال هاست که به گوش مسئولان کشوری و استانی رساندیم اما گوش شنوایی برای حل این مشکل و چالش جدی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ما باید پنج سال پیش مودل دوم تصفیه خانه آب شرب اردبیل را عملیاتی و اجرایی می کردیم تا بخشی از دغدغه ها در این حوزه رفع می شد اما به دلیل بی توجهی مسئولان و عدم تأمین اعتبار مورد نیاز، این کار مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه از ظرفیت تصفیه خانه آب شرب اردبیل تا یک هزار و 400 متر مکعب به شکل کامل استفاده می شود، گفت: ما در کنار سختی آب، در طعم و مزه آب نیز با برخی مشکلات روبه رو هستیم که امیدواریم به رغم بهداشتی بودن آب اردبیل، با بهبود تجهیزات و امکانات تصفیه خانه در ارتقا مزه و طعم آب اردبیل نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

رمضانی افزود: بیش از 10 سال است که ما در شرکت آب منطقه ای نگرانی خود را از وضعیت آب اردبیل و کمبود آن اعلام می کنیم و با وجود کسری 50 میلیون متر مکعبی آب اردبیل و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از عمارت و قزل اوزن به اردبیل

انتقال آب از عمارت و قزل اوزن به اردبیل