مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-05-18اقتصادي

حفاظت از منابع آب، بحران پیش رو را تقلیل می دهد


نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: حفاظت از منابع آب در سخت ترین شرایط تأمین منابع آب های سطحی و زیرزمینی، - به کاهش آثار خشکسالی و کم آبی کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داور بستام عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات منابع آب اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر 22 اکیپ گشت و بازرسی به صورت شبانه روزی در تمامی محدوده های استان از منابع آب استان حفاظت می کنند.

وی تصریح کرد: این تیم ها با حضور دائمی در دشت ها و محدوده اراضی بستر و حریم رودخانه ها، مسیل ها و تالاب ها به منظور حفظ و حراست کمی و کیفی از منابع آب، مجاری عمومی و تأسیسات آبی فعالیت می کنند.

نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: با توجه به وضعیت بحرانی منابع آب و لزوم حفاظت و صیانت از این ذخایر ارزشمند با هدف پیاده سازی طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی، اکیپ های گشت و بازرسیِ منابع آب تقویت شده است.

بستام افزود: اصلی ترین اهداف تشکیل گروه های گشت و بازرسی، پیشگیری از آسیب و ضرر به مصالح عمومی از قبیل آب های سطحی، برداشت غیرمجاز و بیش از حد از آب های زیرزمینی، حفر غیرمجاز چاه، حفاظت از بستر و حریم رودخانه ها، دریاچه ها و تالاب ها و جلوگیری از خاکبرداری بدون مجوز یا تخریب بستر و حاشیه رودخانه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از منابع آب، بحران پیش رو را تقلیل می دهد

حفاظت از منابع آب، بحران پیش رو را تقلیل می دهد