مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-18بين الملل

سوئد برای عضویت در ناتو باید نگرانی های آنکارا را برطرف کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی، فخرالدین آلتون رییس دفتر ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه امروز چهارشنبه در خصوص درخواست این کشور برای عضویت در سازمان ناتو اعلام کرد: - رییس دفتر ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که عضویت سوئد در ناتو منوط به رفع نگرانی های به حق ترکیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی، فخرالدین آلتون رییس دفتر ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه امروز چهارشنبه در خصوص درخواست این کشور برای عضویت در سازمان ناتو اعلام کرد: صراحتا بگویم که عضویت سوئد در ناتو تا زمان برطرف شدن نگرانی های به حق ترکیه امکانپذیر نخواهد شد.

رییس دفتر ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص اضافه کرد: اگر انتظار دارید که در صورت مواجهه با یک حمله، دومین قدرت نظامی ناتو از شما حمایت کند، این واقعیت را باید بپذیرید.

فخرالدین آلتون در ادامه اضافه کرد: نمی توان در خصوص عضویت کشور هایی که موضع جدی در برابر گروه های تروریستی ندارند، تسامح نشان داد.

وی در ادامه رویکرد آنکارا در این زمینه را در ارتباط با آینده این سازمان و حساسیت های امنیتی ترکیه دانست و گفت: ترکیه از سیاست در های باز ناتو حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوئد برای عضویت در ناتو باید نگرانی های آنکارا را برطرف کند

سوئد برای عضویت در ناتو باید نگرانی های آنکارا را برطرف کند