مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:122022-05-18اقتصادي

بازدید مدیرعامل بیمه کوثر از نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی


مدیرعامل و معاونان شرکت بیمه کوثر به عنوان یکی از اعضای فعال کنسرسیوم نفت و انرژی بیمه کشور از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کردند.

- اخبار شرکت ها؛ مدیرعامل و معاونان شرکت بیمه کوثر به عنوان یکی از اعضای فعال کنسرسیوم نفت و انرژی بیمه کشور از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کردند و ابوالفضل آقادادی، مدیرعامل این شرکت به تشریح برخی از اقدامات صنعت بیمه داخلی برای پوشش ریسک ها نفت و انرژی در غیاب بیمه گران خارجی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه کوثر ، آقادادی، مدیرعامل بیمه کوثر با بیان شناخت درست از نقش بیمه در توسعه فعالیت های صنعت نفت و افزایش تولیدات آن در بازدید از نمایشگاه فوق یاد آور شد: تحمیل تحریم های ظالمانه موجب شده تا شرکت های دانش بنیان داخلی برای تامین نیازهای صنایع بزرگ و مهم، با بهره مندی از فناوری های بومی و تولید قطعات داخلی، برغم همه سختی ها و زیان های ناشی از تحریم، گام مفیدی در راستای بی نیازی به شرکت های خارجی بردارند .

آقادادی با اشاره به نقش شرکت بیمه کوثر به عنوان یکی از اعضای کنسرسیوم نفت و انرژی، خاطرنشان کرد: بیمه کوثر با داشتن سطح توانگری بالای مالی و ظرفیت نگهداری مناسب، سال هاست با اتکا به نیروهای جوان و کارآزموده خود به صورت فعال در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل بیمه کوثر از نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی

بازدید مدیرعامل بیمه کوثر از نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی