مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-18اقتصادي

جریمه عدم درج قیمت روی کالا به 10 میلیون تومان رسید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در گذشته جریمه تخلف عدم درج قیمت بر روی کالا 100 هزار تومان بود اما اکنون به 10 میلیون تومان رسیده که باعث تاثیرگذاری نظارت ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سجاد رستمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پیش از اجرای طرح اصلاح یارانه ها قاچاق کالا به خارج از کشور حجم بیشتری از صادرات داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری عرضه خارج از شبکه در داخل کشور مانند توزیع آرد نانوایی ها به صنعت ها و مصارف دیگر، رقابت ناعادلانه میان واحدهای تولیدی که کالاهای آن ها مشمول یارانه نمی شد، فروش کالاها در بازار آزاد و ناسالم، عدم توجه به مطالبه کیفیت از طرف مصرف کننده و افزایش قیمت کالاهایی که مشمول یارانه بودند را از معایب صنعت قبل از اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها برشمرد.

وی با بیان اینکه مصرف و واردات گندم با این طرح کاهش می یابد، افزود: انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در زمینه هایی که تا قبل از این مشمول دریافت یارانه می شدند بیشتر است زیرا که در گذشته تنها افرادی که رانت بیشتری داشتند به سمت سرمایه گذاری در این بخش می آمدند تا سود بیشتری ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه عدم درج قیمت روی کالا به 10 میلیون تومان رسید

جریمه عدم درج قیمت روی کالا به 10 میلیون تومان رسید