مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-18اقتصادي

مردم گران فروشی را به 124 اطلاع دهند


مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در نظارت بر بازار کالاهای اساسی ملاک قیمت هایی است که به تأیید سازمان حمایت رسیده و با گران فروشان برخورد می شود.

- مسعود امرالهی مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تدابیر این وزارتخانه برای مدیریت بازار کالاهای اساسی و جلوگیری از افزایش دومینووار قیمت ها بعد از حذف ارز 4200 تومانی گفت: خوشبختانه در ابتدای طرح مشکل خاصی نداشتیم و بازار نیز تقریباً به تعادل رسیده ضمن اینکه در حوزه دسترسی مردم به کالاها نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در حوزه خرده فروشی ها و شبکه های توزیع مشکلاتی وجود داشت که این مشکلات نیز به مرور رفع شد.

مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه ملاک ما قیمت هایی است که به تصویب سازمان حمایت می رسد گفت: نظارت و کنترل هایی که توسط بازرسان ما انجام می شود بر همین اساس است و تا زمانی که افزایش قیمت یک کالا به تصویب سازمان حمایت نرسیده باشد تخلف محسوب می شود و بازرسان ما با آن برخورد می کنند.

امرالهی با اشاره به اینکه تمام شبکه تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی تحت نظارت دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: بازرسان وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گران فروشی را به 124 اطلاع دهند

مردم گران فروشی را به 124 اطلاع دهند