مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:472022-05-18سياسي

اسلامی: علم و فناوری حوزه قدرت سازی است


علم و فناوری حوزه قدرت سازی است  و با ژرف نگری، مقام معظم رهبری و خودباوری دانشمندان در فناوری هسته ای توانستیم این فناوری را به صورت بومی عرضه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا ژرف نگری از سال ها پیش با ورود به بحث علوم پیشرفته از علوم و فناوری هسته ای حمایت کردند و حمایت های همه جانبه ایشان سبب شد تا با یک نگاه خودباورانه اقدام کنیم و نکته دوم نگاه باور جوانان است که بعد از اتمام تحصیلات توانستند وارد این عرصه شوند و این تکنولوژی ها را به صورت بومی عرضه کنند.

وی افزود: در واقع با باور جوانان و هدایت و حمایت های مستمر از این جریان توانستیم به ظرفیت پایداری برسیم و اکنون کاملاً در چرخه سوخت هسته ای خودکفا هستیم و بعد از خروج ترامپ از معاهده برجام یک مرتبه کشور توانست با یک حرکت جهادی ده ماهه مسیر ده ساله را در ظرفیت غنی سازی طی کند که این موضوع موجب دستپاچگی 1+5 و سبب شد تا آن ها مجدداً به مذاکرات برگردند تا ظرفیت هسته ای ما را متوقف کنند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بخش های اثرگذار فناوری هسته ای و برق اتمی گفت: ما با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مسیر پیشرفت فناوری هسته ای حرکت کردیم و نکته مهم در برق اتمی این است که کشورهای دیگر همکاری نکردند که بازهم با خودباوری باید همین حرکت را در دستیابی بیشتر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: علم و فناوری حوزه قدرت سازی است

اسلامی: علم و فناوری حوزه قدرت سازی است