مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:422022-05-18سياسي

معاون استاندار سمنان: تشکیل شبکه نخبگانی در امور اجتماعی و فرهنگی ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تشکیل شبکه نخبگانی در امور اجتماعی و فرهنگی ضرورت دارد و نیاز است تا در مباحث و تصمیم گیری ها نقش آفرینی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در نشست هم اندیشی کارشناسان امور اجتماعی فرهنگی فرمانداری ها و دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری با وی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگیان شهمیرزاد اظهار کرد: مسأله یابی و رفع مشکلات به دور از انفعال، نیاز امروز مدیران و مسؤولان جامعه است.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان و معلمان تأکید داشتند، اقدامات جهادگونه و تصمیم گیری مطلوب نیاز امروز جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: در این گونه نشست ها شناسایی و شناخت اولویت مردم و مجموعه کاری در حوزه اجتماعی و فرهنگی، می تواند یکی از خروجی های مطلوب باشد.

ریواده با بیان اینکه ما باید بر اساس قوانین، مقررات و دستورالعمل ها آگاهانه و عالمانه عمل کنیم، اضافه کرد: بر اساس بیانیه گام دوم، امنیت و مشارکت دو اصل مهم برای جامعه و حکومت اسلامی تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار سمنان: تشکیل شبکه نخبگانی در امور اجتماعی و فرهنگی ضروری است

معاون استاندار سمنان: تشکیل شبکه نخبگانی در امور اجتماعی و فرهنگی ضروری است