مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:272022-05-18سياسي

80 درصد دعاوی ملکی دادگستری اصفهان در خصوص املاک بدون سند است


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت:80 درصد از دعاوی مطرح شده در مراکز دادگستری در حوزه ملکی مربوط به املاک قولنامه ای است  و با سیستم مکانیزه می توان این مشکلات را برطرف ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نادری بعد از ظهر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس اصل 72 و 73 قانون اساسی اختیارات زیادی برای کانون سردفتران و دفتریاران دیده شده است، اظهار داشت: از این رو این دفاتر اهمیت ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر در حال عبور از سیستم سنتی به مکانیزه در حوزه ثبت اسناد بودیم، ابراز داشت: اگر کمک هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان نبود و اظهار نظرات تأثیر گذار آنها نبود با مشکل روبه رو می شدیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان با بیان اینکه 80 درصد از دعاوی مطرح شده در مراکز دادگستری در حوزه ملکی مربوط به املاک قولنامه ای است، گفت: با سیستم مکانیزه می توان این مشکلات را برطرف ساخت.

وی ادامه داد: دفاتر ثبت اسناد می توانند در تحقق مکانیزه کردن اسناد رسمی نقش بسزایی داشته باشند و در استان اصفهان در این زمینه دارای ظرفیت خوبی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد دعاوی ملکی دادگستری اصفهان در خصوص املاک بدون سند است

80 درصد دعاوی ملکی دادگستری اصفهان در خصوص املاک بدون سند است