مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-18سياسي

سلام فرمانده پیوند قلبی نوجوانان با امام زمان (عج) را نشان داد


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی در انجام بسیاری از امور توسط مسؤولان گفت: سرود سلام فرمانده نشان داد که سرشت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با دین و شهدا پیوند خورده و هیچ قدرتی نمی تواند این پیوند را از بین ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در حاشیه اجرای سرود سلام فرمانده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نوجوانان و جوانان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان یکی از سرمایه های ایران اسلامی بوده و باید از ظرفیت این افراد در عرصه های مختلف استفاده کرد زیرا آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست این افراد ساخته می شود.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی در انجام بسیاری از امور توسط مسؤولان گفت: سرود سلام فرمانده نشان داد که سرشت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با دین و شهدا پیوند خورده و هیچ قدرتی نمی تواند این پیوند را از بین ببرد.

  فرمانده سپاه قدس گیلان انجام کار جهادی نیازمند صبر و استقامت دانست و بیان کرد: برای ساخت سرود سلام فرمانده تلاش های شبانه روزی بسیار زیادی صورت پذیرفت که نمونه بارز آن جمع آوری بیش از 300 نوجوان دهه نودی در گیلان و کشور بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام فرمانده پیوند قلبی نوجوانان با امام زمان (عج) را نشان داد

سلام فرمانده پیوند قلبی نوجوانان با امام زمان (عج) را نشان داد