مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-18فرهنگي

5 هزار مخاطب قزوینی به مخاطبان تئاتر اضافه شده اند


مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین گفت: یکی از دستاوردهای تئاتر بچه های مسجد این بود که طبق آمار 5 هزار نفر از نمازگزاران قزوینی به مخاطبین تئاتر اضافه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید قاسم قوامی در اختتامیه جشنواره استانی بچه های مسجد که عصر چهارشنبه در حیاط مسجد جامع قزوین برگزار شد اظهار کرد: آذر 1400 اولین فراخوان جشنواره تئاتر بچه های مسجد اعلام شد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: 22 اثر در سامانه این رویداد ثبت نام کردند و 18 اثر آماده تولید مورد بازبینی هیئت بازبینی قرار گرفت و در نهایت 12 اثر وارد رویداد شدند.

وی بیان کرد: این رویداد در سه مرحله برگزار شد که در گام اول در بهمن ماه سال 1400 سه اثر در مساجد استان به نمایش در آمد و در قدم بعدی سه اثر از 15 تا 25 اسفند ماه در 30 مسجد به نمایش در آمد.

قوامی تبیین کرد: در مرحله سوم 5 اثر از 18 تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری در 50 مسجد به نمایش در آمدند که در مجموع 110 اجرا در 75 مسجد سراسر استان قزوین به نمایش در آمد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین یادآور شد: کمترین دستاورد این رویداد این بود که طبق آمار 5 هزار نفر از نمازگزاران قزوینی به مخاطبین تئاتر اضافه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار مخاطب قزوینی به مخاطبان تئاتر اضافه شده اند

5 هزار مخاطب قزوینی به مخاطبان تئاتر اضافه شده اند