مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-05-18اقتصادي

حمایت از واحدهای تولیدی مشکل دار لرستان/ بانک ها با تولیدکنندگان همکاری بیشتری کنند


همه واحدهای تولیدی استان از جمله لاستیک سازی مورد حمایت قرار گرفته اند، در کنار بخشودگی مالیاتی و مسائل گمرکی، همه واحدها درخواست دریافت تسهیلات را دارند که بسیاری از آن ها در مرحله نهایی قرار داشته و موافقت لازم نسبت به آن ها به عمل آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان، اظهار کرد: عمده کاری که اعضای ستاد تسهیل انجام می دهند، کوتاه کردن فرایندهای بروکراسی اداری و تسهیل در کار تولیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه دستگاه های عضو ستاد تسهیل برای کمک به واحدهای تولیدی از ظرفیت های مختلف استفاده می کنند، افزود: امیدواریم با مصوبات این ستاد شاهد رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه امروز 15 دستورکار مربوط به واحدهای تولیدی با سابقه کار بالا استان همچون نساجی بروجرد، سامان کاشی و پتروشیمی بررسی شد، خاطرنشان کرد: نماینده این واحدها تقاضاهایی مبنی بر بخشودگی مالیاتی، تقسیط مالیات و همچنین بیمه واحدها داشتند که با توجه به بررسی های کارشناسی شده، تصویب و مورد موافقت قرار گرفت.

زیویار بر همکاری بیشتر بانک ها با واحدهای تولیدی استان تاکید و تصریح کرد: بانک ها اگرچه باید به دستورالعمل های اجرایی خود عمل کنند، اما انتظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از واحدهای تولیدی مشکل دار لرستان/ بانک ها با تولیدکنندگان همکاری بیشتری کنند

حمایت از واحدهای تولیدی مشکل دار لرستان/ بانک ها با تولیدکنندگان همکاری بیشتری کنند