مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:072022-05-18سياسي

زمان گفتگو و همگرایی است


حزب الله و جنبش امل لبنان در بیانیه ای مشترک تاکید کردند که برای عبور از شرایط دشوار اقتصادی همه طرف ها باید به گفتگو روی بیاورند.

- به نقل از العهد، رهبران جنبش امل و حزب الله لبنان از طرفداران خود خواستند برای جشن گرفتن نتایج انتخابات پارلمانی، از راهپیمایی با موتور سیکلت اجتناب کنند، تا برخی افراد کینه جو و بدخواه موفقیت انتخاباتی را به کام ملت لبنان تلخ نکنند.

در این بیانیه آمده است، جنبش امل و حزب الله پس از اقدامات برای تحریک احساسات و ایراد اتهامات مختلف پیش از برگزاری انتخابات، احساس طرفداران خود را درک می کنند.

بیانیه مذکور افزود: ما قدردان شادی و نشاط طرفداران از نتیجه این انتخابات هستیم و از حامیان خود می خواهیم که از هر گونه اقدام یا حرکتی که در زمره تحریک طرفداران سایر احزاب و گروه های سیاسی ارزیابی می شود، اجتناب کنند.

حزب الله لبنان و جنبش امل تاکید کردند: زمان انتخابات گذشته است و اکنون زمان بازگشت به منطق گفتگو و همگرایی برای خروج از بحران اقتصادی است.

حزب الله و جنبش از نیروهای امنیتی لبنان خواستند مانع از تیراندازی هوایی شده و کسانی که به چنین اقدامی مبادرت می ورزند و افرادی که در ساعات گذشته به سمت طرفداران حزب الله و جنبش امل تیراندازی کرده اند را بازداشت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان گفتگو و همگرایی است

زمان گفتگو و همگرایی است