مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-05-18اقتصادي

بیش از 750 هزار نفر از خراسان جنوبی مشمول طرح مردمی سازی دریافت یارانه شدند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه جزو استان های طراز اول بدریافت یارانه نقدی هستیم، گفت: بالغ بر 756 هزار نفر از خراسان جنوبی در اردیبهشت ماه جاری مشمول طرح مردمی سازی دریافت یارانه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان جدید یارانه و سرپرستان خانوارهای جامانده از یارانه بر اساس آخرین رقم سمت راست کدملی ادامه دارد.

وی افزود: سرپرستان و یا متقاضیان جدید دریافت یارانه هستند باید ابتدا برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کدملی*43857*4* را شماره گیری و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی My.

gov  نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: ثبت نام آن دسته از جامانده از طرح مردمی سازی دریافت یارانه که آخرین رقم سمت راست کدملی آنان زوج است طی روز های (27 و 28) اردیبهشت ماه جاری انجام می شود.

اشرفی یادآور شد: همچنین ثبت نام از افرادی که آخرین رقم سمت راست کدملی آنان فرد است طی روزهای (29 و 30) از طریق درگاه فوق الذکر صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 750 هزار نفر از خراسان جنوبی مشمول طرح مردمی سازی دریافت یارانه شدند

بیش از 750 هزار نفر از خراسان جنوبی مشمول طرح مردمی سازی دریافت یارانه شدند