مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-05-18سياسي

توسعه کردستان تنها با نگاه و تفکر فرهنگی امکانپذیر است


رییس حوزه هنری کردستان سفر رهبر انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ استان دانست و با اشاره به دیدگاه ایشان مبنی بر فرصت بودن تنوع فرهنگی و قومیت، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از بیجار، امین مرادی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سفر و خیر و برکت به استان و دیار گروس ورونمایی از کتاب دانه های خاکشیر در سینما آزادی این شهر اظهار داشت: فرهنگی نامیدن استان کردستان توسط رهبر انقلاب در سفر سال 1388 کلیدواژه و نقشه راهی برای همه مسئولین ملی و استانی و آجاد جامعه بود.

وی تصریح کرد: در حالیکه دشمنان نظام در آغاز انقلاب تلاش کردند کردستان را استانی امنیتی جلوه دهند اما رهبر معظم انقلاب کردستان را استانی فرهنگی و نه امنیتی نامیدند.

رییس حوزه هنری کردستان گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری این بود که امنیت پایدار و بازگشت اصالت های فرهنگی باید توسط مردم استان انجام شود.

مرادی سفر رهبر انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ استان کردستان دانست و با اشاره به دیدگاه ایشان مبنی بر فرصت بودن تنوع فرهنگی و قومیت ها، گفت: بنابراین باید نگاه و تفکر غالب در استان فرهنگی باشد و توسعه بر این مبنا پیش برود.

وی در ادامه در خصوص برکات سفر رهبر انقلاب به کردستان، افتتاح ده ها مجتمع و مرکز فرهنگی هنری را از جمله این آثار ذکر کرد و گفت: به عنوان نمونه افتتاح بزرگترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کردستان تنها با نگاه و تفکر فرهنگی امکانپذیر است

توسعه کردستان تنها با نگاه و تفکر فرهنگی امکانپذیر است