مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-18سياسي

چراغ دریافت اعتبارات پروژه های آب و فاضلاب مازندران سبز شد


معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قول داد اعتبارات لازم برای توسعه منابع آبی در مازندران را تامین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حضور مسؤولان ملی در استان مازندران فرصت بسیار خوبی برای بیان چالش ها و دریافت برای توسعه استان است.

حضور میلیونی مسافران به این استان و تخصیص اعتبارات استانی یکی از گلایه های جدی مسؤولان استانی در نشست های مختلف مدیران با خبرنگاران است و گاهی نمایندگان مجلس هم به این موضوعات اشاره می کنند.

 طرح تصفیه خانه فاضلاب در ساری از جمله پروژه های است که تکمیل این پروژه می تواند گام مناسبی برای ساماندهی فاضلاب مرکز استان مازندران بردارد، این موضوع را برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در سفر دو روز آقازاده معاون آب و فاضلاب کشور به مازندران مطرح کرده است.

وی با اعلام اینکه مساحت تصفیه خانه فاضلاب ساری 12 هکتار است که در 4 مدول طراحی شده و ظرفیت هر مدول بیش از 223 هزار متر مکعب در روز است، افزود: بر اساس برنامه این پروژه در سال 1408 بیش از 420 هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران،درباره روند اجرای این پروژه، گفت: تاکنون 346 کیلومتر لوله گذاری، 22 هزار و 546 فقره انشعاب همچنین ساخت و نصب تجهیزات و راه اندازی تلمبه خانه فاضلاب،اجرای خط انتقال به طول 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ دریافت اعتبارات پروژه های آب و فاضلاب مازندران سبز شد

چراغ دریافت اعتبارات پروژه های آب و فاضلاب مازندران سبز شد