مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-18دانش

جزییات بیست وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی / مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، بیست وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی با هدف بررسی کتاب های منتشرشده در حوزه نشر دانشگاهی و ترغیب نویسندگان و مترجمان به تولید آثار فاخر و منابع علمی مورد نیاز جامعه علمی و دانشگاهی کشور .

- فراخوان بیست وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی توسط مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، بیست وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی با هدف بررسی کتاب های منتشرشده در حوزه نشر دانشگاهی و ترغیب نویسندگان و مترجمان به تولید آثار فاخر و منابع علمی مورد نیاز جامعه علمی و دانشگاهی کشور توسط مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران برگزار می شود.

عضو هیأت علمی بودن یکی از مؤلفان و مترجمان در یکی از دانشگاه های کشور، انجام چاپ اول کتاب در یکی از سال های 1398، 1399، 1400؛ ارسال فایل الکترونیکی متن اصلی کتاب های ترجمه ای، ارسال شرح حال علمی پدیدآورندگان علمی و ارسال دو نسخه از هر کتاب از جمله شرایط ارسال آثار به دبیرخانه بیست وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی است.

این جشنواره در گروه های تخصصی کشاورزی و محیط زیست، فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم انسانی، معماری و هنر های زیبا، علوم پایه، پزشکی و دامپزشکی و بخش بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بیست وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی / مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد

جزییات بیست وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی / مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد