مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-18اجتماعي

برگزاری کلاس های تقویتی مدارس توسط معلمان بسیجی جهادگر


فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با اشاره به روزهای پایانی سال تحصیلی و فصل امتحانات و نیاز دانش آموزان به آمادگی برای امتحانات پایان سال از برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی برای دانش آموزان در پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد.

- محسن صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زرندیه با اشاره به روزهای پایانی سال تحصیلی و فصل امتحانات و نیاز دانش آموزان به آمادگی برای امتحانات پایان سال از  برگزاری کلاس های تقویتی و جبرانی برای دانش آموزان در پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد.

وی با اشاره به دخیل بودن پایگاه های مقاومت در این طرح افزود: با توجه به شرایط کرونایی مدارس و برگزاری کلاس های آموزشی امسال به صورت غیرحضوری، نیاز به برگزاری کلاس های تقویتی احساس و پایگاه های مقاومت با دعوت از اساتید و مربیان و دبیران جهادی برای کمک به دانش آموزان جهت کسب نمرات بهتر و عملکرد مناسب در امتحانات ، تلاش های خود را آغاز کردند.

فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه برگزاری این کلاس ها تا پایان سال تحصیلی و امتحانات پیش رو ادامه خواهد داشت؛ افزود: برگزاری کلاس های کمک آموزشی در کلیه دروس ابتدایی و دروس ریاضی، زبان، عربی، قرآن، ادبیات فارسی و.

در مقاطع اول و دوم راهنمایی (راهنمایی و متوسطه نظام قدیم) از جمله کلاس های آموزشی می باشد که برای دانش آموزان، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های تقویتی مدارس توسط معلمان بسیجی جهادگر

برگزاری کلاس های تقویتی مدارس توسط معلمان بسیجی جهادگر