مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-18سياسي

افتتاح نمایشگاه گردشگری در محمد آباد جرقویه


نمایشگاه بهاره مشاغل خانگی، صنایع دستی و گردشگری محمد آباد جرقویه با حضور مدیران شهرستانی و استانی در ارگ این شهر برگزار شد.

- ، افتتاحیه نمایشگاه بهاره مشاغل خانگی، صنایع دستی و گردشگری محمد آباد جرقویه اصفهان ظهر چهارشنبه در ارگ این شهر با حضور فرماندار جرقویه، معاون میراث فرهنگی استان اصفهان اعضای شورای شهر و شهردار این منطقه برگزار شد.

محمد آباد شهری با شش هزار نفر جمعیت واقع در 65 کیلومتری جنوب شرقی اصفهان واقع شده است، شهری با مراکز گردشگری برج کبوتر خانه، مسجد جامع، منزل ریاحی، شبستان مسجد، حمام قدیمی که پنج مورد از آنها ثبت میراث فرهنگی شده است.

شهری با بودجه 9 میلیاردی که نیمی از آن عمرانی و نیم دیگر جاری است، همچنین این شهر سرانه فضای سبز 25 متری دارد و در ماه های اخیر سعی در شناساندن شهر از طریق گردشگری دارد.

اسماعیل زاده، شهردار محمد آباد در این افتتاحیه اظهار داشت: در راستای شعار با محوریت اشتغال آفرینی نمایشگاه مشاغل خانگی در محمد آباد با حضور اقشار کاری مختلف مردم برگزار می شود تا بتوانیم به سهم خود در راستای شعار سال تلاش کنیم.

شهردار محمد آباد افزود: دیگر هدف ما معرفی گردشگری و صنایع دستی محمد آباد ابتدا به استان و فراتر از استان در کشور است، این نمایشگاه در 6 روز در محل ارگ محمد آباد میزبان مهمانان کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه گردشگری در محمد آباد جرقویه

افتتاح نمایشگاه گردشگری در محمد آباد جرقویه