مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-18بين الملل

شلیک اس-300 روسیه به تل آویو چه پیامدهایی دارد؟


یک وبگاه تحلیلی گزارش کرد که شلیک سامانه اس-300 به جنگنده رژیم صهیونیستی در سوریه موجی از نگرانی را در تل آویو ایجاد کرده و آ ن ها را بر آن داشته تا تکنیک های نظامی خود را در سوریه تغییر دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روسیه در تاریخ 13 می (23 اردیبهشت ماه) یک موشک اس-300 به سمت جنگنده های رژیم صهیونیستی در سوریه شلیک کرد که نگرانی زیادی را در میان صهیونیست ها به وجود آورد به طوریکه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی را بر آن داشته است که تاکتیک های عملیاتی خود را تغییر دهند.

وبگاه برکینگ دیفنس گزارش کرده است که مقام های رژیم صهیونیستی اقدام روسیه در شلیک سامانه اس-300 به سمت جنگنده اسراییل در سوریه را یک اقدام بسیار عجیب و نگران کننده توصیف کردند.

کانال 13 اسراییل حادثه حمله سامانه موشکی روسیه به جنگنده رژیم صهیونیستی در حین بازگشت به خانه پس از حمله صهیونیست ها به مواضع سوریه را برای اولین بار گزارش کرد.

طبق این گزارش ،علی رغم آن که مشخص نیست که رژیم صهیونیستی از چه جنگنده هایی در عملیات خود در سوریه استفاده کرده بود، اما پیش از این رژیم از جنگنده های اف-15 و اف-16 در حملات خود به سوریه استفاده کرده بود.

این گزارش سپس نوشت، علی رغم آن که هیچ هواپیمای اسراییلی در این حمله روسیه آسیب ندید اما این اولین باری است که روسیه،سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک اس-300 روسیه به تل آویو چه پیامدهایی دارد؟

شلیک اس-300 روسیه به تل آویو چه پیامدهایی دارد؟