مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-18اقتصادي

170 واحد مسکونی در شهرهای استان قم احداث می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات اجرایی ساخت 170 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر جمعیت استان قم آغاز شد.

- ، محمد صادقی ظهر چهارشنبه در مراسم اجرایی ساخت 170 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر جمعیت استان قم اظهار داشت: به دلیل مهاجر پذیر بودن و تراکم جمعیت شهر قم، سیاست توسعه زیرساخت های حوزه راه و مسکن در شهرهای استان قم در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: امید است با اجرای این سیاست و تسهیل سکونت و معیشت، شاهد توسعه مهاجرت به این شهرهای استان قم باشیم.

صادقی عنوان داشت: اراضی مطلوب برای ساخت مسکن در شهرهای کمتر از 100 هزار نفر جمعیت استان قم شامل کهک، دستجرد و قنوات شناسایی و برای احداث 170 واحد مسکونی تأمین شده است.

وی ادامه داد: در شهر کهک 100 واحد، در شهر جعفریه 10 واحد و در شهر قنوات 60 واحد احداث خواهد شد که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه این واحدها در طول سه سال احداث می شود افزود: تلاش می شود که ساخت این واحدها با کیفیت مناسب و رعایت های مقررات ملی ساختمان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 واحد مسکونی در شهرهای استان قم احداث می شود

170 واحد مسکونی در شهرهای استان قم احداث می شود