مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-18سياسي

گسترش اعتیاد در مراکز علمی زنگ خطری برای خانواده ها است


گسترش اعتیاد در مراکز علمی زنگ خطری برای خانواده ها و مراکزی است که بیشتر با جوانان سر و کار دارند.

- ، مهدی نعمتی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورزقان با اشاره به اینکه افزایش آمار اعتیاد در میان افراد تحصیل کرده و زنان نگران کننده است اظهار کرد: گسترش اعتیاد در مراکز علمی زنگ خطری برای خانواده ها و مراکزی است که بیشتر با جوانان سر و کار دارند.

وی با بیان اینکه اگر عزم و اراده محکمی وجود داشته باشد می توان از اعتیاد پیشگیری کرد گفت: به لطف خدا، شهرستان ورزقان در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد وضعیت مناسبی دارد اما آمار و ارقام جدید نگران کننده است که ضرورت اطلاع رسانی و تنویر بیشتر افکار عمومی را بیش از پیش نمایان تر می کند.

فرماندار شهرستان ورزقان بر لزوم ارائه خدمات پس از بهبودی تاکید کرد و ابراز داشت: در برخی از اوقات معتادان پس از بهبودی به حال خود رها می شوند که متأسفانه دوباره به مصرف مواد مخدر روی می آورند و برای تأمین هزینه آن دست به انواع بزهکاری مانند سرقت و ناهنجاری اجتماعی می زنند.

نعمتی با پیشنهاد اینکه هر گونه حرکت ما در برابر جلوگیری از بازگشت معتادان به مصرف مواد مخدر در جهت آموزش و حمایت باشد گفت: اگر حمایت های لازم صورت نگیرد در 80 درصد موارد طی مدت زمان کوتاهی شاهد بازگشت معتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش اعتیاد در مراکز علمی زنگ خطری برای خانواده ها است

گسترش اعتیاد در مراکز علمی زنگ خطری برای خانواده ها است