مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-18سياسي

عضو کمیسیون اصل 90: مخابرات باید نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت کند


عضو کمیسیون اصل نود مجلس با تأکید بر اینکه همه مکلف به اجرای قانونی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مشمولین ایثارگری هستند، گفت: ضرورت دارد تا وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی اهتمام جدی داشته باشد.

- محمدرضا احمدی سنگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با انتقاد از استنکاف شرکت مخابرات ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مشمول ایثارگری اظهار کرد: در کمیسیون های اجتماعی، اصل نود و همچنین صحن مجلس شورای اسلامی به مسؤولان شرکت مخابرات ایران و وزارت خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مشمول قانون ایثارگری تذکر داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مشمول قانون ایثارگری در تمام دستگاه های اجرایی از جمله شرکت مخابرات ایران باید اجرایی شود، افزود: ضرورت دارد تا وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی اهتمام جدی داشته باشد چراکه خانواده های ایثارگران از این موضوع بسیار نگران هستند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه برخی ها مدعی شده اند که شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شامل آن ها نمی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون اصل 90: مخابرات باید نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت کند

عضو کمیسیون اصل 90: مخابرات باید نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت کند