مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-05-18سياسي

تبیین باید به روشنگری مردم منجر شود/ تلاش دشمن برای قبضه افکار عمومی


قزوین_ رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبیین باید به روشنی و روشنایی و روشنگری نزد مردم منجر شود و نباید به سادگی از آن گذر کرد.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: آنچه که من از مردم فهیم و فرهیخته این بلاد و استان سراغ دارم بدون اغراق غیرت، دردمندی، فرهیختگی و بزرگواری است و من با اشتیاق به امید هم کلام شدن، هم نفس وهم صحبت شدن در محضر شما مشرف شدم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: بخش نخست عرایض بنده، مرور وعده های ما در محضر شما و خانواده شهدا است اولین اینکه ما کار خود، تبیین اسلام ناب و نوکری مردم را جدی گرفته ایم و با توجه به اینکه جمعیت حاضر خادمین فرهنگی هستند به فضل خداوند آنچه که از توان و بضاعت به ما داده شده را تا آخر در این مسیر خرج خواهیم کرد.

این مسئول عنوان کرد: هر آنچه که در سطح بضاعت و وسع خود، از عهده ما برمی آید برای آوردن حجت الاسلام زهرایی و حجت الاسلام پورآرین استفاده کردیم و برای ورود حجت الاسلام پورآرین با اشخاص متعددی از جمله سردار سلامی، خزعلی و سلیمانی صحبت شد تا بتوانیم از حضور حجت الاسلام پورآرین بهرمند شویم زیرا این استان را نیز جدی گرفته ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین باید به روشنگری مردم منجر شود/ تلاش دشمن برای قبضه افکار عمومی

تبیین باید به روشنگری مردم منجر شود/ تلاش دشمن برای قبضه افکار عمومی