مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 13:072022-05-18سياسي

فرمانده سپاه الغدیر یزد: با تمام ظرفیت پای کار توسعه استان و کشور هستیم


فرمانده ارشد سپاه الغدیر محرومیت زدایی را جزو اولویت های اصلی خود دانست و گفت: سپاه الغدیر با تمام ظرفیت پای کار توسعه همه جانبه استان و کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با آیت الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان، با تبریک فرا رسیدن ایام سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید اهداف مدنظر سپاه پاسداران و فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای را محقق کنم.

وی افزود: حضرت آقا در جمع سپاهیان فرامین هشت گانه ای برای نیروهای سپاه تعیین کردند که تقویت بنیه دفاعی نظام، مقابله با اهداف دشمن در جنگ ترکیبی، مردمی بودن، کادرسازی کردن و .

از جمله این فرامین بود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: امیدواریم هم نیاز استان را بتوانیم پاسخ بگوییم هم به رهنمودهای رهبری جامعه عمل بپوشانیم و در این مسیر نیازمند راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان هستیم.

سردار زارع کمالی با بیان این که امروز دشمن تلاش دارد ارزش ها و آرمان های انقلاب را در دید و نگاه ملت ایران به ویژه جوانان کم ارزش کند، تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ شناختی و افکار به دنبال جابجا کردن ارزش ها در افکار و عقاید مردم است گرچه که مردم ولایت مدار و با بصیرت ما اجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه الغدیر یزد: با تمام ظرفیت پای کار توسعه استان و کشور هستیم

فرمانده سپاه الغدیر یزد: با تمام ظرفیت پای کار توسعه استان و کشور هستیم