مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-18اجتماعي

ارائه خدمات رایگان به روستاییان توسط کاروان سلامت هلال احمر


رییس جمعیت هلال احمر ماهنشان از ارائه خدمات رایگان به86 نفر از اهالی روستای تک آغاج همزمان با هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسن شکری در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام کاروان سلامت به برای ارائه خدمات در مناطق محروم اظهار کرد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام پزشک به مناطق محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاها، کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و گسترش حس همنوعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری میان هموطنان است.

وی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان سلامت داوطلبان هلال احمر و ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق دورافتاده و صعب العبور انجام  می شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ماهنشان گفت: کاروان سلامت داوطلبان با همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهنشان در روستای تک آغاج از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

شکری یادآوری کرد: ویزیت بیماران، خدمات مامایی و پرستاری، تحویل داروی رایگان به اهالی روستا، تست فشار و  قند خون، از مهمترین خدمات ارائه شده در طرح کاروان سلامت این شهرستان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان به روستاییان توسط کاروان سلامت هلال احمر

ارائه خدمات رایگان به روستاییان توسط کاروان سلامت هلال احمر