مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-18سياسي

برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با اخلالگران در بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در دومین جلسه شورای قضایی استان که به میزبانی اداره تعزیرات حکومتی استان برگزار شد، اظهار داشت: اجرای دقیق برنامه ها و سیاست های کلی قوه قضاییه با رعایت زمانبندی در دستگاه قضایی استان یک ضرورت است.

رییس کل دادگستری استان زنجان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای شورای قضایی استان در اجرای برنامه ها بر اهتمام و تلاش مضاعف معاونین دادگستری و روسای سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی در اجرای قانون و برنامه های اصلاح اقتصادی دولت حمایت و پشتیبانی می کند، افزود: اجرای طرح اصلاح اقتصادی نیازمند اهتمام همه دستگاه ها و همکاری مردم است که با این کار جلوی موج سواری ها و سوء استفاده کنندگان از وضعیت موجود در جامعه گرفته خواهد شد.

صادقی نیارکی ادامه داد: برخورد بدون اغماض قضایی با زیاده خواهان و برهم زنندگان آرامش جامعه با ایجاد اخلال در بازار دستور کار قرار دارد و در همین راستا  ورود قاطع  دادستان ها، تعزیرات حکومتی، اداره بازرسی و ضابطین در این زمینه امری ضروری است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیر کل تعزیرات حکومتی استان مبنی بر اینکه نبود برخی کالا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با اخلالگران در بازار

برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با اخلالگران در بازار