مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-18سياسي

تایید 49 تبادل الکترونیکی بین دستگاهی در مرکز ملی تبادل اطلاعات


در سی امین جلسه کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک، 49 تبادل الکترونیکی بین دستگاهی برای 23 سرویس ایجاد شده در مرکز ملی تبادل اطلاعات، مورد تایید قرار گرفت.

- به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سی امین جلسه کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیکی با استفاده از بسترهای فناورانه برگزار شد.

در این جلسه، 33 درخواست از دستگاه های اجرایی، نهادها و شرکت های خصوصی واصله به دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات برای ایجاد یا برقراری سرویس الکترونیکی، بررسی و درباره این درخواست ها تصمیم گرفته شد.

از میان این درخواست ها 49 تبادل الکترونیکی بین دستگاهی برای 23 سرویس ایجادشده در مرکز ملی تبادل اطلاعات، بر اساس مصوبات قبلی این کارگروه به تأیید رسید.

در ادامه به منظور توسعه و تکمیل ارائه الکترونیکی، سرویس مالیات بر ارث سازمان امور مالیاتی ، ایجاد 4 سرویس الکترونیکی از سازمان های تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بورس و اوراق بهادار، ثبت اسناد و املاک کشور و نیروی انتظامی تصویب شد.

در این جلسه همچنین ایجاد 5 سرویس و استعلام الکترونیکی برای وزارت امور اقتصادی و دارایی از جمله صورت های مالی بانک های دولتی از بانک مرکزی، اطلاعات آماری کارکنان شرکت های دولتی از سازمان اداری و استخدامی و اطلاعات ثبتی شرکت های دولتی از سازمان ثبت اسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید 49 تبادل الکترونیکی بین دستگاهی در مرکز ملی تبادل اطلاعات

تایید 49 تبادل الکترونیکی بین دستگاهی در مرکز ملی تبادل اطلاعات