مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-18سياسي

تقدیر دانش آموختگان رسانه ملی از جبلی بایت انتصاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما


جمعی از دانش آموختگان دانشگاه صداوسیما طی نامه ای از رییس رسانه ملی به دلیل انتصاب اخیر محسن برمهانی به عنوان معاون سیما این سازمان تقدیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانش آموختگان دانشگاه صداوسیما طی نامه ای از رییس رسانه ملی به دلیل انتصاب اخیر محسن برمهانی به عنوان معاون سیما این سازمان تقدیر کردند.

متن نامه مذکور به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر گرامی جناب آقای دکتر جبلی رییس محترم سازمان صدا و سیما با سلام و تحیت انتصاب محسن برمهانی به معاونت سیما، برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه (مدرسه و دانشکده سابق) رادیو و تلویزیون، نویدبخش این موضوع بود که از نگاه شما، منشأ تحول و بهبودِ وضعیتِ یکی از مهمترین بخشهای تخصصی سازمان (معاونت سیما)، تغییر نگاه به درون و توجه به داشته ها، تجربیات و دانش درونی سازمان است و البته از جنابعالی که خود از اساتید دانشگاه صدا و سیما و پایه گذاران گروه ارتباطات و رشته تخصصی ژورنالیسم رادیو-تلویزیونی در دانشگاه هستید، جز این انتظاری نبوده و نیست.

انتخاب محسن عزیز که از خانواده معظم شهدا و از دانش آموختگان موفق و متعهد دانشگاه صداوسیماست و سوابق درخشان فعالیت حرفه ای رسانه ای در داخل و خارج از سازمان دارد و به اذعان بسیاری از اصحاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دانش آموختگان رسانه ملی از جبلی بایت انتصاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما

تقدیر دانش آموختگان رسانه ملی از جبلی بایت انتصاب محسن برمهانی به عنوان معاون سیما