مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-05-18سياسي

وظیفه اصلی روابط عمومی امیدآفرینی و تبیین اقدامات مسئولان است


مشاور وزیر کشور ضمن قدردانی از اقدامات روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی، گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی امیدآفرینی و تبیین اقدامات مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، افشار دارابی، مشاور وزیر کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همکاران ما در روابط عمومی ها تلاش می کنند تصویری زیبا از جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه بین المللی در برابر تلاش دشمن برای سیاه نمایی ارائه کنند.

دارابی با اشاره به اینکه دشمن با تمام ظرفیت رسانه ای خود به دنبال انداختن فاصله بین مردم و نظام است، افزود: سنگر روابط عمومی و اطلاع رسانی امروز بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا در مقابل هجمه های سنگین دشمن ایستادگی کنند و مردم دلسرد نشوند.

مشاور وزیر کشور ضمن قدردانی از اقدامات روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی، بیان داشت: روابط عمومی ها در همه سازمان ها و ادارات باید انعکاس دهنده تلاش شبانه روزی مسئولان باشند که با کمک خداوند و تلاش جهادی این مشکلات و تلخ کامی ناشی از تحریم های ظالمانه و فرصت سوزی های گذشته نسبت به رفع مشکلات مردم، رفع شود.

دارابی مطرح کرد: مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در سه حوزه اداره کل روابط عمومی، اداره کل اطلاع رسانی و اداره کل امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه اصلی روابط عمومی امیدآفرینی و تبیین اقدامات مسئولان است

وظیفه اصلی روابط عمومی امیدآفرینی و تبیین اقدامات مسئولان است