مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-18اقتصادي

اجلاس رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور برگزار می شود


معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از برگزاری اجلاس رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور به میزبانی پارک علم و فناوری فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال جاری مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ، گفت: آنچه در مجموعه معاونت فناوری و نوآوری به جدیت در حال پیگیری است، ایجاد ارتباط میان پارک های علم و فناوری و دستگاه های نقش آفرین دیگر در زمینه ارتقای فناوری و نوآوری است.

از این رو، تفاهم نامه های مختلفی با وزارتخانه های صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، وزارت کشور و… امضا و عملیاتی شده است.

وی با اعلام اینکه نشست روسای پارک های علم و فناوری به میزبانی پارک علم و فناوری فارس در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 28 و 29 اردیبهشت برگزار می شود، افزود: در این نشست، چند یادداشت تفاهم همکاری میان وزارتی نیز امضاء خواهد شد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم خط مشی هایی همچون، راه اندازی سامانه نظام ایده ها و نیازها (نان)، طرح دستیار فناوری، گرنت فناوری، کارخانه فناوری و نوآوری، پردیس های علم و فناوری مشترک مابین دانشگاه و پارک علم و فناوری، تور ملی و در مرحله بعد تور بین المللی فناوری، تدوین سند نظام ملی نوآوری، طرح تانا ( توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها با همکاری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری)، راه اندازی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور برگزار می شود

اجلاس رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور برگزار می شود