مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 07:122022-05-18سياسي

قوه قضاییه از منتقدین برتر خود تقدیر می کند


برای نخستین بار در قالب جشنواره «نقد برتر» و در راستای سند تحول قضایی؛ قوه قضاییه از منتقدین برتر خود، تقدیر می کند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز رسانه ای قوه قضاییه، در راستای اجرای مأموریت های قوه قضاییه به خصوص احیای حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی های مشروع که در اصل یکصدوپنجاه وششم قانون اساسی پیش بینی شده است و نیز راهکارهای مندرج در سند تحول قضایی با عنوان تقدیر از نقدهای برتر درباره قوه قضاییه مبتنی بر نظرسنجی مستقیم از صاحب نظران، فعالان اجتماعی و رسانه ای، مراکز علمی و نهادهای مردمی، جشنواره نقد برتر قوه قضاییه در هفته قوه قضاییه سال 1401 برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این جشنواره، آثار مختلف رسانه ای، علمی، حقوقی و … در قالب های مختلف مکتوب و چندرسانه ای مورد ارزیابی و تقدیر قرار خواهند گرفت.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره نقد برتر، 10 محور اصلی و 55 محور فرعی برای آثار دریافتی از سوی منتقدین در نظر گرفته شده است.

محورهای ده گانه اصلی این جشنواره که علاقه مندان می توانند آثار خود در خصوص آن را به دبیرخانه ارسال کنند عبارتند از: رسیدگی به تظلمات، تعدیات، شکایات، حل وفصل دعاوی و رفع اختلافات پیشگیری از وقوع جرائم و دعاوی نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور احیای حقوق عامه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه از منتقدین برتر خود تقدیر می کند

قوه قضاییه از منتقدین برتر خود تقدیر می کند