مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:372022-05-17اجتماعي

چهارشنبه؛ لغو امتحانات مدارس 7 شهرستان خوزستان


هواشناسی خوزستان با اشاره به کاهش پدیده گرد و خاک در عراق، پیش بینی کرده است که این پدیده تا اوایل وقت چهارشنبه ادامه داشته باشد.

- دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: آزمون مدارس هفت شهرستان در روز چهارشنبه لغو و ادارات این شهرستان ها 2 ساعت دورکاری خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا محمدجواد اشرفی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با بخش خبر سیمای خوزستان، با اشاره به تداوم گرد و غبار در هفت شهرستان شمالی این استان اظهار داشت: در شهرستان های اندیمشک، دزفول، شوشتر، گتوند، مسجدسلیمان، لالی و اندیکا که احتمال افزایش گرد و غبار برای ساعت های صبح وجود دارد، کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا تصمیم بر دورکاری 2 ساعته ادارات و دستگاه های اجرایی اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه آزمون مدارس این هفت شهرستان برگزار نمی شود، اضافه کرد: آزمون پایه نهم که بصورت هماهنگ استانی است در ساعت 10 صبح چهارشنبه در همه استان برگزار می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان اظهار داشت: با توجه به داده های هواشناسی و ایستگاه های سنجش هوای استان غلظت گرد و غبار در سایر شهرهای خوزستان، روند کاهشی دارد و پیش بینی این است که به استثنای شهرستان های شمالی که احتمال افزایش گرد و غبار برای ساعت های صبح وجود دارد برای سایر شهرهای خوزستان شرایط عادی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه؛ لغو امتحانات مدارس 7 شهرستان خوزستان

چهارشنبه؛ لغو امتحانات مدارس 7 شهرستان خوزستان