مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-05-17سياسي

دستاوردهای سفر رهبر انقلاب به کردستان ذائقه مردم را شیرین کرد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستانی ها همواره از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال 88 یاد کرده و ذائقه شان شیرین است.

- ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان اظهار داشت: برگزاری این مراسم چند حکمت داشته که نخست قدرشناسی از رهبر معظم، سفر و زحمات ایشان در آن دوران که برای تحقق آرمان های انقلاب زحمات زیادی کشیدند.

وی افزود: کردستانی ها همواره از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان در سال 88 یاد کرده و ذائقه شان شیرین است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: متأسفانه در سال 88 برخی انسان های خودخواه و بزرگ بین ذائقه مردم را تلخ کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، انقلاب اسلامی را به قبل و بعد از سال 88 تفسیر و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب 30 سخنرانی درباره فتنه 88 داشته که باید بازگو و همواره سرلوحه قرار گیرد.

وی به توصیف جایگاه کُردها از زبان رهبر معظم انقلاب پرداخت و افزود: بنده یک ماه قبل از دریافت حکم حضرت آقا به عنوان نماینده ولی فقیه در کردستان، احکام نمایندگان سابق حضرت آقا در استان را مطالعه و تحلیل جامعی از وظایف و راهبردها داشته که محتوای این حکم متفاوت تر از گذشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر رهبر انقلاب به کردستان ذائقه مردم را شیرین کرد

دستاوردهای سفر رهبر انقلاب به کردستان ذائقه مردم را شیرین کرد