مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:372022-05-17سياسي

رزمایش مواسات در هرمزگان با 5800 بسته معیشتی بنیاد احسان آغاز شد


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: اولین رزمایش مواسات و همدلی در سال 1401 با توزیع 5800 بسته معیشتی بنیاد احسان بدر سراسر هرمزگان میان محرومان و نیازمندان آغاز شد.

- ، منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در بندرعباس اظهار کرد: این اولین مرحله از کمک های مومنانه در سال 1401 است که شامل 5800 بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان از طریق بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آماده شده است.

وی افزود: توزیع این بسته ها از امروز در مناطق حاشیه نشین شهری و در میان افراد نیازمندی که توسط گروه های جهادی احصا شده است، آغاز خواهد شد.

به گفته دانشمند، امسال هدف گذاری ایجاد 2250 شغل جدید در استان نیز صورت گرفته و سال گذشته نیز در قالب بنگاه های خرد 1920 شغل ایجاد شد و ما امسال نیز از خرداد کار در این زمینه را شروع خواهیم کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان همچنین به راه اندازی کارگاههای خیاطی در جزیره هرمز اشاره و بیان داشت: در بحث لبخند احسان نیز که انجام اقدامات دندانپزشکی است را در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مواسات در هرمزگان با 5800 بسته معیشتی بنیاد احسان آغاز شد

رزمایش مواسات در هرمزگان با 5800 بسته معیشتی بنیاد احسان آغاز شد