مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-17بين الملل

اتحادیه اروپا دیگر گزینه ای برای تحریم روسیه ندارد


یک دیپلمات اروپایی با یادآوری سلسله تحریم های این اتحادیه علیه روسیه، اذعان کرد که گزینه های بروکسل برای وضع تحریم علیه مسکو روبه اتمام است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک دیپلمات اروپای معتقد است که بروکسل تقریبا دیگر تحریمی در چنته خود برای وضع علیه روسیه ندارد.

این دیپلمات اروپایی که در نشست روز دوشنبه وزرای خارجه اتحادیه اروپا در مورد محدودیت های پیشنهادی علیه مسکو حضور داشت، در مصاحبه ای گفت که وضع بسته هفتم تحریم ها علیه مسکو بسیار دشوار خواهد بود.

ما در آستانه رسیدن به محدودیت های خود هستیم.

بسته هفتم تحریم های روسیه شامل چه مواردی می شود؟ این مقام اروپایی متذکر شد: اگر چنین آشفتگی در مورد تحریم نفتی روسیه بوجود آمد، تصور کنید با پیشنهاد ممنوعیت (واردات) گاز (از روسیه) چه اتفاقی می افتد.

وی در بخشی از مصاحبه خود گریزی به هشدار نخست وزیر مجارستان مبنی بر تاثیر بمب اتمی وار تحریم های نفتی روسیه بر اقتصاد این کشور داشت و تأکید کرد که مجارستان هنوز از موضع خود در مورد تحریم نفتی علیه روسیه کوتاه نیامده است.

او همچنین هشدار داد که در صورتیکه اروپا بتواند با پرداخت مالی مجارستان را برای همراهی با بسته ششم تحریمی روسیه تطمیع کند، انتظار دریافت کمک در کشورهای دیگر از جمله بلغارستان برای دریافت کمک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا دیگر گزینه ای برای تحریم روسیه ندارد

اتحادیه اروپا دیگر گزینه ای برای تحریم روسیه ندارد