مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-05-17اقتصادي

سمینارهای آموزشی تست خودرو در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود


معاونت تحقیقات، توسعه و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو، بنا به مسوولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار، در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر آفتاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- این سمینارها از 27 تا 30 اردیبهشت به مدت چهار روز، با هدف افزایش سطح دانشی نمایشگاه و نیز بهره مندی جامعه مهندسان، اندیشمندان و علاقه مندان فنی صنعت خودرو برگزار خواهد شد.

بهروز احمدزاده از معاونت تحقیقات ایران خودرو و مسوول برگزاری سمینارهای یاد شده با اشاره به این که در نمایشگاه های صنعت خودروی کشور، برگزاری دوره آموزش فنی و تخصصی برای آگاهی بخشی و افزایش بار علمی بازدیدکنندگان بی سابقه بوده، اظهار کرد: مهندسان و متخصصان مرکز تحقیقات ایران خودرو، با توجه به اهمیت استانداردهای ایمنی، در تلاشند بازدیدکنندگان و علاقه مندان را با فرآیند تست و صحه گذاری (کسب تاییدیه) خودروها آشنا سازند.

وی در ادامه افزود: آزمون های خودرویی اصولا به دریافت تاییدیه نهایی و به دنبال آن کسب مجوز شماره گذاری می انجامد و تایید سازمان محیط زیست را نیز به همراه دارد.

در خصوص این آزمون ها، بخش دیگری هم وجود دارد که مربوط به استانداردهای الزامی و قانونی است که باید از سوی خودروسازان رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینارهای آموزشی تست خودرو در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود

سمینارهای آموزشی تست خودرو در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می شود