مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-17اقتصادي

حل مشکل مالکیت آذرآب را در معاونت رییس جمهوری دنبال می کنیم


معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور افزود: حل مسائل و مشکلات مربوط به مالکیتی در آذرآب را در سطح معاونت رییس جمهوری دنبال خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدهادی زاهدی وفا عصر امروز در بازدید از کارخانه آذرآب اراک اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم بحث مالکیت کارخانه از تولید و مدیریت جدا شود.

وی تصریح کرد: کارگران، مدیران و پرسنل مجموعه آذرآب نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشند.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور افزود: حل مسائل و مشکلات مربوط به مالکیتی و بورس آذرآب را در سطح معاونت رییس جمهوری دنبال خواهیم کرد.

ذره ای کوتاهی از مدیریت را نمی پذیریم استاندار مرکزی نیز گفت: تمام حساب های بانکی آذرآب بسته است و امکان صدور ضمانت نامه برای قراردادها وجود ندارد.

فرزاد مخلص الائمه افزود: تمام بدهی های غیرجاری آذرآب با مصوبه شورای تامین و مصوبه ستاد تدابیر ویژه و کمک بانک مرکزی راه باز شده، برای قرارداد جدید نیاز به ضمانت نامه است که نیاز فوری به نقدینگی دارد تا کار عقب نماند.

وی بیان کرد: یک قرارداد با رقم قابل توجهی آماده انعقاد و قابل سفارش است که فردا نشست های آن برگزار خواهد شد که لازم است مدیریت شرکت بدون کوتاهی کار را پیگیری کند، چرا که ما ذره ای کوتاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل مالکیت آذرآب را در معاونت رییس جمهوری دنبال می کنیم

حل مشکل مالکیت آذرآب را در معاونت رییس جمهوری دنبال می کنیم