مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-17فناوري

ذائقه مردم را با دولت هوشمند شیرین می کنیم


محمد خوانساری، رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: «این سازمان با بسترسازی مناسب جهت ارایه خدمات دولت هوشمند، درصدد شیرین کردن ذائقه مردم با فناوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، او در مراسم افتتاح پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که به مناسبت روز جهانی ارتباطات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، ضمن قدردانی از اداره های روابط عمومی سازمان ها بابت نقش موثری که در برقراری ارتباط میان مسولان و مردم ایفا می کنند، به محورهای کلی فعالیت سازمان فناوری اطلاعات ایران اشاره و بیان کرد: سازمان فناوری اطلاعات ایران با بسترسازی مناسب جهت ارایه خدمات دولت هوشمند، درصدد شیرین کردن ذائقه مردم با فناوری است و این مهم از طریق اهداف شبکه ملی اطلاعات در طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات و سند تحول دولت مردمی که توسط رییس جمهور ابلاغ شد، تحقق می یابد.

رویکرد سازمان فناوری اطلاعات ایران در تحقق دولت هوشمند، دولت به مثابه سکو یا پلتفرم است که به بازطراحی این خدمات اعم از خدمات دولت به دولت، دولت به مردم و دولت به کسب و کارها می پردازد.

دولت به مثابه سکو، در واقع به فناوری دولتی (government technology) اشاره دارد که طی آن دولت به صورت کارا، خدمات خود را از طریق پلتفرم ارایه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذائقه مردم را با دولت هوشمند شیرین می کنیم

ذائقه مردم را با دولت هوشمند شیرین می کنیم