مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-17سياسي

تکنولوژی باید به کمک حوزه کتاب و کتاب خوانی بیاید


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: کتابخانه ها و کتابخوانی دیگر نمی توانند با روش سنتی اداره شوند و نیازمند تغییر روند و تغییر نگرش اند.

- ، محمدصادق خیاطیان ظهر سه شنبه در آیین گشایش همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ ایده ها، الگوها و تجربه ها بیان کرد: از جمله موضوعاتی که در جامعه مورد توجه خیل عظیمی از مردم است موضوع کتاب و کتابخوانی است زیرا این کتاب است که زیربنای تمدن بشری را تأمین می کند.

وی افزود: حتی با توجه به اینکه تکنولوژی در جامعه رشد قابل توجه ای داشته است اما همچنان کتاب در جامعه اثرگذار و حائز اهمیت است و توانسته است نقش آفرین و اثر گذار در راستای تربیت انسان های متمدن عمل کند.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهور بیان کرد: با وجود همه پیشرفت های بشری در حوزه های علم و دانش و اشاعه تکنولوژی، اما کتاب همچنان از جایگاه والایی برخوردار است.

خیاطیان عنوان کرد: لازم به ذکر است که باید باید از ابزارها برای توسعه استفاده و نوآوری را باید در اشاعه علمی ترویج کرد و بسط داد اما همچنان اهمیت و جایگاه نسخ مکتوب و کتاب بر کسی پوشیده نیست و نمی توان جایگاهش را مخدوش کرد.

به گفته این مقام مسئول نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان پیشران عرصه اشاعه علم در ایران بوده و کشور نیز همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکنولوژی باید به کمک حوزه کتاب و کتاب خوانی بیاید

تکنولوژی باید به کمک حوزه کتاب و کتاب خوانی بیاید