مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:322022-05-17اقتصادي

مخازن طبی آبادیس بزرگترین تولید کننده کیسه ساکشن یکبار


مصاحبه ای با مدیران جوان و موفق شرکت مخازن طبی آبادیس فعال در حوزه تولید محصولات تجهیزات پزشکی و بزرگترین تولید کننده کیسه ساکشن یکبار مصرف در ایران.

- علیرضا حسنعلی مدیر عامل شرکت مخازن طبی آبادیس و نوید حسنعلی معاونت بازرگانی و فروش شرکت مخازن طبی آبادیس به عنوان هم بنیان گذاران این شرکت پاسخ گوی سوالات ما در مورد عوامل موفقیت و همچنین موانع تولید محصولات این صنعت به ما بودند .

 نوید حسنعلی معاونت بازرگانی و فروش شرکت مخازن طبی آبادیس می گوید : ما در سال 1389 نمایندگی انحصاری کیسه ساکشن یکبار مصرف را از دایکن ژاپن گرفتیم و پس از آن شروع به فرهنگ سازی استفاده از این محصول در ایران کردیم و در سال 96 با برند مخازن طبی آبادیس در امتداد فرهنگ سازی استفاده از این محصول و اثر گذاری در کنترل عفونت تولید کیسه ساکشن را شروع کردیم و اکنون تنها برند فعال در حوزه مصرفی در کنترل عفونت بیمارستانی در ایران هستیم.

ما در حوزه تجهیزات مصرفی بیمارستانی فعالیت می کنیم و تولید کننده کیسه ساکشن یکبار مصرف هستیم و سعی کردیم با تولید کیسه ساکشن یکبار مصرف عفونت بیمارستانی را تا حد قابل توجهی کنترل کنیم و آمار مرگ و میر ناشی از آن را کاهش دهیم و همچنین با مدیریت مایعات عفونی حاصل از بیمارستان ها از ورود این ضایعات به طبیعت و محیط زیست جلوگیری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخازن طبی آبادیس بزرگترین تولید کننده کیسه ساکشن یکبار

مخازن طبی آبادیس بزرگترین تولید کننده کیسه ساکشن یکبار