مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-17سياسي

شهدا و ایثارگران حوزه علمیه اصفهان به نحو احسن معرفی شوند


امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به حضور پررنگ طلاب و روحانیون استان اصفهان در سال های دفاع مقدس، گفت: شهدا و ایثارگران حوزه علمیه اصفهان به نحو احسن در جامعه معرفی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان، در دیدار اعضای کنگره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان اظهار کرد: برگزاری این کنگره کار خیلی عظیم و مناسبی است، در همین راستا کتابی آماده شود و تمام این شهدا در آن معرفی شوند.

وی ادامه داد: همچنین مناسب است کتابی مستقل برای جانبازان و فرماندهان روحانی تدوین شود تا خاطرات این بزرگواران در آن ماندگار شود.

مهدوی با ابراز تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این کنگره، افزود: آمار حضور مبلغان دینی از اصفهان در جبهه های دفاع مقدس بیش از سایر استان ها بود و این به دلیل ویژگی های فکری و فرهنگی مردم اصفهان است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به تعداد بالای شهدای طلبه و روحانی اصفهان، آمار بالای نخبگان حوزوی اصفهان، آمار بالای شهدای اصفهان و جایگاه اصفهان در مباحث فکری و فرهنگی بیان کرد: لازم است این هویت فرهنگی در استان اصفهان حفظ و به نسل های بعدی منتقل شود.

وی همچنین ابراز کرد: لازم است در همین راستا فضای شهر و دانشگاه ها با عکس شهدای روحانی تزیین شود و فرصتی برای معرفی شهدای طلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا و ایثارگران حوزه علمیه اصفهان به نحو احسن معرفی شوند

شهدا و ایثارگران حوزه علمیه اصفهان به نحو احسن معرفی شوند