مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-17سياسي

جزییات بازدید فراکسیون زنان از کانون اصلاح و تربیت


عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به بازدید اعضای این فراکسیون از کانون اصلاح و تربیت تهران گفت: برای رفع خلاءهای این مرکز، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم گذاشت.

- زهره سادات لاجوردی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بازدید روز گذشته اعضای این کمیسیون از کانون اصلاح و تربیت اظهار داشت: در این بازدید رییس فراکسیون زنان مجلس و تعداد اعضای آن به منظور بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران در آن محل حضور پیدا کردیم تا در جریان مشکلات این مرکز قرار بگیریم.

وی افزود: عمده مشکلاتی که در کانون اصلاح و تربیت تهران وجود دارد، به فرسودگی دستگاه ها و تجهیزات این مرکز بازمی گردد که می توان به امکانات کارگاه های آموزشی اشاره کرد.

عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: از تعدادی از کودکانی که در کانون اصلاح و تربیت تهران حضور داشتند، سوالاتی درباره دلیل حضور و کم و کیف امکاناتی که در این مرکز وجود دارد سوالاتی پرسیدیم که عمده آن افراد علت اصلی حضور خود در این مرکز را محرومیت خود از یک فضای خانوادگی سالم عنوان کردند که البته این موضوع نشان دهنده امنیت بالای جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزند و نسل ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازدید فراکسیون زنان از کانون اصلاح و تربیت

جزییات بازدید فراکسیون زنان از کانون اصلاح و تربیت