مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-17سياسي

رویکرد روابط عمومی ها تقویت ارتباط با رسانه ها باشد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رویکرد روابط عمومی ها تقویت ارتباط با رسانه ها باشد، گفت: تشکیل اتاق فکر و گروه های مشورتی در مدیریت افکار عمومی نقش مهمی دارد.

- ، رضا ثقتی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تقدیر از روابط عمومی های ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی عملکرد سازمان ها، نهادها، اظهار کرد: بی توجهی به این حوزه آسیب های فراوانی به دنبال دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر به روز بودن روابط عمومی ها، گفت: نشست های فصلی باید برگزار و آخرین سیاستگذاری های دولت به روابط عمومی اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه امروز میدان عملیات در زمین رسانه ها است، اضافه کرد: اگر دولت، سازمان و نهادی بخواهد نسبت به رسانه و حوزه اطلاع رسانی توجه نکند قطعاً موفقیتی نیز نمی تواند کسب کند.

ثقتی با اشاره به اینکه باید از همه امکانات، نیرو و تجهیزات در بخش اطلاع رسانی استفاده شود، گفت: در روزهای اخیر و اجرای طرح هدفمند سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بزرگترین هشدار برای سازمان ها و مسئولان بوده که به نقش مهم رسانه ها توجه کنند.

وی با بیان اینکه امروز دولت به این نتیجه رسیده که باید نگاه ویژه ای به حوزه رسانه و اطلاع رسانی داشته باشد، اضافه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد روابط عمومی ها تقویت ارتباط با رسانه ها باشد

رویکرد روابط عمومی ها تقویت ارتباط با رسانه ها باشد