مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-17سياسي

استاندار یزد: توجه به حوزه ارتباطات لازمه حکمرانی خوب و مردمی است


استاندار یزد با اشاره به نقش اطلاع رسانی و روابط عمومی در پیشبرد راهبردهای توسعه ای نظام، گفت: توجه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی لازمه حکمرانی خوب و انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از هنرمندان، کارشناسان و مدیران روابط عمومی رسانه ملی که همزمان با 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، با بیان این که هیچ جامعه ای نمی تواند حکمرانی خوب، مطلوب و مردمی را بدون در نظر گرفتن ارتباطات و روابط عمومی محقق کند، اظهار کرد: نقش ارتباطات و روابط عمومی در نظام انقلاب اسلامی بیش از پیش حائز اهمیت است.

وی افزود: علی رغم تمام تحولات صورت گرفته در حوزه اطلاع رسانی، هنوز رسانه ملی بار این مسئولیت مهم را در کشور به دوش می کشد.

استاندار نقش اصحاب رسانه و روابط عمومی را در پیشبرد سیاست های اجرایی دولت حائز اهمیت دانست و گفت: تدوین عملیات های تبیینی در راستای برنامه ها اقتصادی دولت یکی از رسالت های جدی رسانه ها به ویژه صدا و سیما است.

فاطمی افزایش اعتماد عمومی جامعه و امیدآفرینی را در گرو فعالیت به موقع و هدفمند رسانه ها به صدا وسیما عنوان کرد و افزود: فعالیت های به موقع رسانه ای مانع هرگونه خسارت فرهنگی، اقتصاد و اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: توجه به حوزه ارتباطات لازمه حکمرانی خوب و مردمی است

استاندار یزد: توجه به حوزه ارتباطات لازمه حکمرانی خوب و مردمی است