مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-17اجتماعي

گرد و خاک نفس لرستانی ها را گرفت/ آلودگی 25 برابر حد مجاز هوا


مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در لرستان گفت: میزان آلودگی هوای استان گاها تا 25 برابر حد مجاز هم رسیده است.

- علی سالاروند در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در آسمان لرستان اظهار داشت: در حال حاضر تقریباً هوای همه شهرهای استان در وضعیت خطرناک قرار دارند.

وی با بیان اینکه میزان آلودگی هوای شهرهای لرستان گاهاً تا 25 برابر حد مجاز هم رسیده است عنوان کرد: میزان آلودگی هوای شهرها بین 20 تا 25 برابر حد مجاز است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست لرستان با بیان اینکه بهترین وضعیت هوا را تقریباً شهرهای الیگودرز، بروجرد و ازنا دارند، بقیه هم در شرایط بحرانی هستند افزود: وضعیت این شهرها نیز بحرانی است، منتها در وضعیت بهتری نسبت به سایر شهرها قرار دارند.

سالاروند تاکید کرد: به مردم استان توصیه جدی داریم که از تردد غیر ضروری خودداری کنند، همه گروههای سنی باید این امر را مورد توجه قرار بدهند، در این وضعیت همه افراد جامعه و به ویژه کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی و تنفسی به هیچ وجه در این هوا تردد نکنند، استفاده از ماسک را هم مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: امروز بیست و سومین روز آلوده لرستان طی امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و خاک نفس لرستانی ها را گرفت/ آلودگی 25 برابر حد مجاز هوا

گرد و خاک نفس لرستانی ها را گرفت/ آلودگی 25 برابر حد مجاز هوا