مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-17سياسي

تأکید بر «مطالبه گریِ منطقی» بهانه را از دست دشمنان عدالتخواهی می گیرد


دبیر جنبش عدالت خواه دانشجویی گفت: رهبر انقلاب برای حفظ پرچم عدالت خواهی در کشور، بر مطالبه گری منطقی تاکید کردند تا بهانه دست دشمنان عدالت خواهی داده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، میزگرد جنبش دانشجویی؛ دانشگاه و مطالبه گری منطقی با حضور دبیران اتحادیه های بزرگ دانشجویی در این خبرگزاری برگزار شد.

محمد اسکندری دبیر اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی در این میزگرد با اشاره به دیدار اخیر اعضای تشکل های دانشجویی با رهبر انقلاب، خاطر نشان کرد: برداشت بنده از صحبت های رهبر انقلاب این بود که ایشان معتقد بودند به جای فعالیت در همه عرصه ها، بر روی چند موضوع مهم  تمرکز کنید و آن ها را پیش بگیرید، به صورتی که بر ابعاد گوناگون مسائل تسلط و تمرکز کنید.

وی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر مطالبه مسئله محور و شناخت دقیق از موضوعات افزود: مسئله دیگر که در جلسه مطرح شد این بود که دانشجویان در گفت و گو با مسئولین مسائل را در زمان اجرا درک کرده و با سختی کار اجرایی آشنا شوند و بین آرمان و واقعیت پیوند ایجاد شود.

اسکندری در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در باره فعالیت های تشکل های دانشجویی در عرصه بین الملل خاطر نشان کرد: گروهی در عرصه بین الملل موفق هستند که دغدغه و علاقه شخصی آن افراد  جغرافیا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر «مطالبه گریِ منطقی» بهانه را از دست دشمنان عدالتخواهی می گیرد

تأکید بر «مطالبه گریِ منطقی» بهانه را از دست دشمنان عدالتخواهی می گیرد